0720.239.389

Ideea este urmatoarea : cand te antrenezi, depozitele de grasime incep sa fie eliminate ( prin metabolizare ) din intreg organismul, si nu doar intr-o anumita zona. Exercitiile fizice necesita un mare consum caloric, de aceea organismul va mobiliza depozitele sale.

Sutele de abdomene va vor tonifia musculara abdominala, insa vor avea un efect minim asupra stratului adipos – faptul ca aceste miscari implica un consum energetic, conteaza in contextul general, insa stratul adipos se reduce proportional pe tot corpul, nu numai dintr-o anumita zona. De ce unii au impresia ca antrenarea abdomenului le reduce “burta”? Fiindca ei isi masoara circumferinta abdominala – in urma antrenarii muschilor abdominali, acestia devin mai fermi, mai tonici si in acest fel volumul total al abdomenului se reduce. Singura cale de a evalua corect rezultatul este reprezentata de determinarea procentului de grasime corporala.

De asemenea exista multe femei care se iluzioneaza ca exercitiile de abductie si adductie a coapselor (la aparat, scripeti sau cu greutati atasate la glezne) ar avea efect asupra celulitei sau depunerilor zonale de grasime ( asa numitele “aripioare”).

Retineti ca dispozitia stratului adipos este dictata genetic si hormonal si in unele cazuri singura cale de a elimina depunerile “incapatanate” este chirurgia plastica. Insa inainte de a ajunge la “cutit”, incercati sa faceti tot ce se poate – se pot obtine rezultate deosebite prin sport, iar combinatia “tonus muscular crescut” + eliminarea tesutului adipos” produce transformari suficient de vizibile incat sa va satisfaca.