0720.239.389

Câteva lucruri de a păstra în minte ori de câte ori faci un antrenament

1)Tine spatele incordat 

Inainte de orice ridicare grea, concentreaza-te pe muschiu de baza – cei din jurul stomacului,pentru a proteja partea inferioara a spatelui de o posibila leziune. Imagineaza-ti ca te va lovi cineva cu pumnul in stomac .Acum tineti-l asa pe durata ridicarii.

 

 

2)Urmareste-ti viteza

Viteza cu care va executati exercitiile va determina cat de eficiente sunt, ca sa cresteti in forta, exercitiile trebuiesc executate rapid si exploziv, mentininand pozitia corecta, pentru a creste in masa musculara, muschii trebuiesc tinuti in tensiune mai mult timp. Aveti grija la indicatiile de “tempo” pe fiecare sectiune a acestui plan de antrenament, pentru a stii cat de repede ridicati greutatiile.

3)Nu uitati sa respirati !!!

Nu va tineti niciodata respiratia in timpul ridicarii unei greutati mari, in schimb, regula generala este sa inspirati cand lasati greutatea si sa expirati cu buzele stranse pe masura ce ridicati greutatea.

 

4)Mentineti-va echilibrul

Aveti cumva o parte a corpului mai puternica decat cealalta ? Este obisnuit ca, la barbatii dreptati, sa aiba mana dreapta mai puternica, dar daca pastrezi miscariile cu greutate pe partea dreapta, aceasta o sa ajunga sa lucreze cel mai mult, fiti siguri ca aveti un antrenament cu miscari unilaterale pentru a balansa cresterile in forta

5)Alegeti-va greutatile

Greutatea corecta este aceea, ce iti permite sa termini toate repetarile dintr-un set intr-o forma corecta, dar nu mai multe, cand incepi prima oara sa te antrenezi, vei avea nevoie de un timp, in care sa iti dai seama ce greutati ti se potriveste, pornind de la greutati mici si crescand, nu invers, nu exista o vedere mai trista decat un barbat care se chinuie sa ridice greutati, ce ii sunt pur si simplu prea grele ..