0720.239.389

De ce este important antrenamentul pentru picioare

In sala de fitness, foarte multa lume chiuleste sau evita, intentionat sau nu, antrenamentul pentru picioare. Nu tin cont de faptul ca o persoana ar trebui sa aiba un corp armonios, omogen, bine lucrat si prefera sa se axeze pe alte grupe: piept, spate, brate. Cu alte cuvinte, isi antreneaza partea superioara a corpului, fara sa tina cont de cea inferioara. ... [citeste mai mult]

Elemente ale fitness-ului modern

Fitness-ul modern nu inseamna doar banci, haltere, gantere sau aparate. Evolutia fitness-ului se bazeaza pe faptul ca oamenii au ajuns sa aiba rezultate notabile, intr-un timp mai scurt, cu mai putin efort. Cum? Prin diferite elemente sau instrumente foarte eficiente. TRX TRX-ul reprezinta un instrument care ajuta la efectuarea exercitiilor c... [citeste mai mult]

Elemente moderne ale fitness-ului – de ce sa nu incercam?

Elemente moderne ale fitness-ului – de ce sa nu incercam?   Dupa cum am incheiat in articolul precedent, as dori sa va prezint alte elemente sau accesorii alte fitness-ului modern, folosite si integrate mai putin in antrenamentele clasice. De ce insist cu aceste alternative? Pentru ca suplinesc foarte mult timp si spatiu, doua “luxuri” in zilele noastre.   ... [citeste mai mult]

5 motive pentru a angaja un personal trainer

Daca esti incepator sau ai intrat intr-o perioada de stagnare, nu gasesti motivatie pentru antrenament sau rezultat, angajarea unui personal trainer poate fi cheia ta catre success In continuare, iti prezint 5 motive pentru a ma alege pe mine ca antrenor personal! 1)      Esti confuz Gasesti pe int... [citeste mai mult]

10 sfaturi pentru o masa musculara definita

1 ) Folositi greutati libere la toate seturile grele: - oricat de sofisticate vi s-ar parea aparatele, acestea nu vor construi atata masa musculara ca si greutatile libere. 2 ) Folositi miscari compuse, care implica tot corpul: - daca doriti masivitate si marime, nu faceti miscari de izolare, ci insistat... [citeste mai mult]

Respiratia in timpul antrenamentului

Respiratia in timpul antrenamentului Indiferent de tipul de antrenament realizat, trebuie sa invatam sa respiram corect. De ce? In primul rand, pentru sanatatea noastra. In al doilea rand, pentru ca ne creste rezistenta in timpul unui exercitiu si ne ajuta sa ne gasim un ritm constant. In al treilea rand, pentru ca o respiratie corecta ne poate oferi acel plus de forta de care avem nevoie pentru a duce la bun sfarsit un exercitiu dif... [citeste mai mult]

Antrenamentul in vacanta

Antrenamentul in vacanta Vacanta. Acea perioada pe care o asteptam toti, dupa multa munca. E rasplata noastra, perioada in care putem face tot ceea ce ne dorim. Totusi, sa revenim la antrenamente. Multa lume spune ca nu se poate antrena in vacanta. Fie pentru ca nu exista instrumente, fie pentru ca nu exista o sala, fie pentru ca nu e timp s... [citeste mai mult]

5 sfaturi pentru a arde grasimea de pe abdomen

Indiferent cate abdomene si exercitii vei face, un abdomen tonifiat si bine lucrat va iesi la iveala doar atunci cand vei arde stratul de grasime de pe acesta. Sfaturile pe care ti le voi da nu te vor ajuta sa arzi grasimea peste noapte, ci iti vor stimula metabolismul si vor accelera acest proces atat timp cat le vei respecta. ... [citeste mai mult]

Antrenamentele iarna

Iernile pot deveni grele, mai ales cand te priveaza de jogging-ul de dimineata sau de un joc de tenis seara. Chiar si antrenamentele in sala pot deveni deprimante. Nu toti avem echipament acasa si pentru majoritatea este prea frig pentru a alerga. Totusi, inca mai exista o speranta. Tot ce iti trebuie este un spatiu minim si te poti antrena exact cat v... [citeste mai mult]

5 “trucuri” pentru antrenamentul tau

Câteva lucruri de a păstra în minte ori de câte ori faci un antrenament 1)Tine spatele incordat  Inainte de orice ridicare grea, concentreaza-te pe muschiu de baza – cei din jurul stomacului,pentru a proteja partea inferioara a spatelui de o posibila leziune. Imagineaza-ti ca te v... [citeste mai mult]

Respiratia in timpul exercitiilor

Respiratia in timpul exercitiilor Exista si o regula care se aplica la unele exercitii , insa nu la toate. De obicei , va trebui sa expirati atunci cand ridicati, impingeti sau trageti greutatea, inspirul se face inainte de a incepe repetarea. De exemplu, pentru a impinge de la piept o haltera din culcat, procedati asa : ins... [citeste mai mult]

Un mod de viata sanatos

Un mod de viata sanatos Deseori, majoritatea clientilor ma intreaba cum si cum pot avea un mod de viata mai sanatos … Incep prin a va scrie ca pentru acest lucru trebuie sa avem un  “ingredient principal“ numit MOTIVATIE, deoarece, daca nu avem vointa si nu ne propunem sa urmam un stil de viata sanatos, va deveni din ... [citeste mai mult]

Beneficiile exercitiilor aerobice

Beneficiile exercitiilor aerobice Beneficiile exercitiilor aerobice Cresteri ale: - sanatatii cordului - aportului de sange la inima si muschi - rezistenta musculara - eficientei folosirii oxigenului - dispozitiei, respectului de sine. Scaderi ale : - riscului de diabet - riscului ... [citeste mai mult]

De ce fitness ?

Contrar presupunerilor unora, Fitness-ul nu este doar culturism cu greutati mai mici si rezultate pe masura. Folosirea de greutati mai mici in antrenamentele de fitness este doar o diferenta intre cele doua tipuri de activitati sportive. Fitness-ul este, pentru corpul uman, ceea ce reglajul fin est... [citeste mai mult]